Subject: Ed: Kiri
From: "Piret Veerus" <[email-masked]>
To: "info.jm"
Cc: "[email-masked]"
Date: Fri, 12 Apr 2024 19:31:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Eesti Naistearstide Selts (ENS) kiidab allnimetatud direktiivi
uusversiooni heaks.

ENS nimel seltsi president

Piret Veerus.

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >

Sent: Thursday, March 28, 2024 4:37 PM
To: Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tartu Ringkonnakohus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Harju Maakohus
Tallinna kohtumaja <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Tartu Maakohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Viru Maakohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Pärnu
Maakohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu
Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tallinna Ülikooli
Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tehnika
Tehnikaülikooli Õiguse Instituut <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; MTÜ Lastekaitse Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Inimõiguste Keskus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Naiste Tugi- ja
Teabekeskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eesti
Naisuurimus- ja Teabekeskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Naiste Varjupaikade Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; MTÜ Oma Tuba <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Naisteühenduste Ümarlaud <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Seksuaaltervise Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eluliin
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Lapse Heaolu Arengukeskus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Noorteühenduste
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Vabaühenduste Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti SV Tugigrupid MTÜ
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Vaimse
Tervise ja Heaolu Koalitsioon VATEK <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eesti Laste ja Noorte Hoolekandeasutuste
Ühendus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
LGBT Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Naistearstide
Selts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu Laste Tugikeskus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu Laste Tugikeskus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; SA Viljandi
Haigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Lastearstide Selts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Haridus-
ja Noorteamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; SA Kiusamisvaba
Kool <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tervisearengu
Instituut <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Antidopingu ja
Spordieetika SA <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Olümpiakomitee <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Üleskutse avaldada arvamust Euroopa Parlamendi ja Nõukogu laste
seksuaalse väärkohtlemise direktiivi uusversiooni kohta

Registreerimise kuupäev: 28.03.2024

Registreerimise number: 9-2/3125-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
www.just.ee <http://www.just.ee>